Hodnocení - Chata Barborka
Hosté (ne)doporučují
Žádný host restaurace Chata Barborka zatím nedoporučil žádné jídlo ani nápoj.
Recenze hostů restaurace Chata Barborka
Hodnocení pro provozovatele Chaty Barborka jsem nucen udělit nejnižší. A není to zásluhou kvality jídla, obsluhy ani prostředí, nýbrž skutečnosti, že pojem etika podnikání je provozovatelům zcela cizí. Toto je má zkušenost.<br /> V červnu chceme pořádat svatbu. Maximálně od února jsme již nejprve předběžně, později zcela vážně s provozovateli v kontaktu. Na smluvený termín jsme postupně závazně dohodli pronájem celé chaty společně s přípravou slavnostní hostiny. Paní Javoríková přislíbila, že do smluveného termínu mailově zašle předběžnou kalkulaci. Jaké ale bylo naše překvapení, když jsme zjistili, že položky v kalkulaci uvedené jsou alespoň o 70-80% vyšší nežli v jídelním lísku. Objednatelka hostiny zodpovědná za částečné financování následně paní Javoríkové zatelefonovala zpět s přáním jejich stažení do řádné cenové hladiny a prosbou o další drobné úpravy. Paní Javoríková vše vyřešila bez problémů a zaslala v pořadí druhou kalkulaci, kde bylo již vše dle našich představ. Na tomto místě musím ještě uvést, že při osobním domlouvání celé objednávky, které probíhalo o několik měsíců dříve, paní Javoríková nešetřila ujišťováním, že při hromadných objednávkách se výsledná cena ještě sníží. Kde se tedy vzalo ono neúměrné cenové navýšení při první kalkulaci, to dodnes nechápu. Nakonec před pár dny (3 týdny před svatbou) provozovatelé zatelefonovali objednatelce hostiny s tím, že jim chata padá na hlavu a že je třeba okamžitě zahájit nezbytné rekonstrukce spojené s dočasným pozastavením podnikání. Nedalo nám to však a tak jsme paní Javoríkové zatelefonovali pod cizím jménem a pokusili se domluvit si na onen termín rezervaci rodinné večeře spojené s ubytováním. Paní Javoríková v telefonu nešetřila ochotou a vlídností. O problémech se stabilitou chaty nepadlo ani slovo. Jen z rozhovoru vyplynulo, že na Chatě Barborka je už smluvena soukromá uzavřená společnost, která s námi nemá nic společného. Takže nás provozovatelé defacto vyměnili za jiný lukrativnější obchod, přestože jsme již byli napevno smluveni.<br /> To je tedy naše zkušenost. Paní Javoríková společně s jejím přítelem nemají vůli k tomu jednat na rovinu. Místo toho svým zákazníkům nasazují neúměrné ceny, lžou jim a 3 týdny před konáním důležité akce jim za využití očividné nepravdy vypovídají spolupráci.<br /> Rozhodli jsme se v důsledku toho všeho jednat na rovinu a s paní Javoríkovou si pohovořit osobně. Do Chaty Barborka jsme se tedy vypravili celá rodina. Když jsme paní Javoríkovou konfrontovali se všemi fakty, jenom nejistě opakovala, že se nevejde do kalkulace. Dále byla naší přítomností zcela zaskočená a v překvapení nenalezla žádný argument, který by nebylo možné okamžitě vyvrátit poukázáním na nedostatečnost etického jednání. Řekli jsme narovinu, že o celé naší zkušenosti napíšeme negativní recenzi. Vypovědět službu dostatečně dopředu je za určitých podmínek v pořádku. Nicméně provést to v brzké době před konáním akce a ještě k tomu za využití lží o padající chalupě, navíc když je vše napevno smluveno, je zcela nepřípustné a podnikatel si takovéto jednání vůči zákazníkovi prostě nesmí dovolit.<br /> Nakonec ještě ten večer zatelefonoval přítel paní Javoríkové objednatelce služeb (která navíc vůbec nebyla u žádného z jednání přítomna, pouze přislíbila částečné financování) a vyhrožoval tím, že pokud se někde objeví nějaká recenze, pak on sám zná dobré právníky. Dále byl rozhořčen tím, že jsme si dovolili před hosty projevovat svou nespokojenost a nepřívětivé chování vůči jeho přítelkyni paní Javoríkové. Přitom během osobního rozhovoru nebyl vůbec přítomen a situaci nejspíše sledoval zpovzdálí.<br /> Taková je naše zkušenost. Prostředí krásné, jídlo také dobré, nicméně zopakuji pouze to, co jsem uvedl na začátku. Provozovatelé nemají nejmenší tušení o významu pojmu etika podnikání a o důležitosti vzájemně důvěrného vztahu mezi zákazníkem a poskytovatelem služby. Do budoucna jim přeji úspěch v podnikání, omezení jednacích praktik o takového nehezké techniky a celkově štěstí v oboru. Je co zlepšovat.<br /> <br /> Viktor Polák - ženich
Hodnocení pro provozovatele Chaty Barborka jsem nucen udělit nejnižší. A není to zásluhou kvality jídla, obsluhy ani prostředí, nýbrž skutečnosti, že pojem etika podnikání je provozovatelům zcela cizí. Toto je má zkušenost.<br /> V červnu chceme pořádat svatbu. Maximálně od února jsme již nejprve předběžně, později zcela vážně s provozovateli v kontaktu. Na smluvený termín jsme postupně závazně dohodli pronájem celé chaty společně s přípravou slavnostní hostiny. Paní Javoríková přislíbila, že do smluveného termínu mailově zašle předběžnou kalkulaci. Jaké ale bylo naše překvapení, když jsme zjistili, že položky v kalkulaci uvedené jsou alespoň o 70-80% vyšší nežli v jídelním lísku. Objednatelka hostiny zodpovědná za částečné financování následně paní Javoríkové zatelefonovala zpět s přáním jejich stažení do řádné cenové hladiny a prosbou o další drobné úpravy. Paní Javoríková vše vyřešila bez problémů a zaslala v pořadí druhou kalkulaci, kde bylo již vše dle našich představ. Na tomto místě musím ještě uvést, že při osobním domlouvání celé objednávky, které probíhalo o několik měsíců dříve, paní Javoríková nešetřila ujišťováním, že při hromadných objednávkách se výsledná cena ještě sníží. Kde se tedy vzalo ono neúměrné cenové navýšení při první kalkulaci, to dodnes nechápu. Nakonec před pár dny (3 týdny před svatbou) provozovatelé zatelefonovali objednatelce hostiny s tím, že jim chata padá na hlavu a že je třeba okamžitě zahájit nezbytné rekonstrukce spojené s dočasným pozastavením podnikání. Nedalo nám to však a tak jsme paní Javoríkové zatelefonovali pod cizím jménem a pokusili se domluvit si na onen termín rezervaci rodinné večeře spojené s ubytováním. Paní Javoríková v telefonu nešetřila ochotou a vlídností. O problémech se stabilitou chaty nepadlo ani slovo. Jen z rozhovoru vyplynulo, že na Chatě Barborka je už smluvena soukromá uzavřená společnost, která s námi nemá nic společného. Takže nás provozovatelé defacto vyměnili za jiný lukrativnější obchod, přestože jsme již byli napevno smluveni.<br /> To je tedy naše zkušenost. Paní Javoríková společně s jejím přítelem nemají vůli k tomu jednat na rovinu. Místo toho svým zákazníkům nasazují neúměrné ceny, lžou jim a 3 týdny před konáním důležité akce jim za využití očividné nepravdy vypovídají spolupráci.<br /> Rozhodli jsme se v důsledku toho všeho jednat na rovinu a s paní Javoríkovou si pohovořit osobně. Do Chaty Barborka jsme se tedy vypravili celá rodina. Když jsme paní Javoríkovou konfrontovali se všemi fakty, jenom nejistě opakovala, že se nevejde do kalkulace. Dále byla naší přítomností zcela zaskočená a v překvapení nenalezla žádný argument, který by nebylo možné okamžitě vyvrátit poukázáním na nedostatečnost etického jednání. Řekli jsme narovinu, že o celé naší zkušenosti napíšeme negativní recenzi. Vypovědět službu dostatečně dopředu je za určitých podmínek v pořádku. Nicméně provést to v brzké době před konáním akce a ještě k tomu za využití lží o padající chalupě, navíc když je vše napevno smluveno, je zcela nepřípustné a podnikatel si takovéto jednání vůči zákazníkovi prostě nesmí dovolit.<br /> Nakonec ještě ten večer zatelefonoval přítel paní Javoríkové objednatelce služeb (která navíc vůbec nebyla u žádného z jednání přítomna, pouze přislíbila částečné financování) a vyhrožoval tím, že pokud se někde objeví nějaká recenze, pak on sám zná dobré právníky. Dále byl rozhořčen tím, že jsme si dovolili před hosty projevovat svou nespokojenost a nepřívětivé chování vůči jeho přítelkyni paní Javoríkové. Přitom během osobního rozhovoru nebyl vůbec přítomen a situaci nejspíše sledoval zpovzdálí.<br /> Taková je naše zkušenost. Prostředí krásné, jídlo také dobré, nicméně zopakuji pouze to, co jsem uvedl na začátku. Provozovatelé nemají nejmenší tušení o významu pojmu etika podnikání a o důležitosti vzájemně důvěrného vztahu mezi zákazníkem a poskytovatelem služby. Do budoucna jim přeji úspěch v podnikání, omezení jednacích praktik o takového nehezké techniky a celkově štěstí v oboru. Je co zlepšovat.<br /> <br /> Viktor Polák - ženich
Hodnocení pro provozovatele Chaty Barborka jsem nucen udělit nejnižší. A není to zásluhou kvality jídla, obsluhy ani prostředí, nýbrž skutečnosti, že pojem etika podnikání je provozovatelům zcela cizí. Toto je má zkušenost.<br /> V červnu chceme pořádat svatbu. Maximálně od února jsme již nejprve předběžně, později zcela vážně s provozovateli v kontaktu. Na smluvený termín jsme postupně závazně dohodli pronájem celé chaty společně s přípravou slavnostní hostiny. Paní Javoríková přislíbila, že do smluveného termínu mailově zašle předběžnou kalkulaci. Jaké ale bylo naše překvapení, když jsme zjistili, že položky v kalkulaci uvedené jsou alespoň o 70-80% vyšší nežli v jídelním lísku. Objednatelka hostiny zodpovědná za částečné financování následně paní Javoríkové zatelefonovala zpět s přáním jejich stažení do řádné cenové hladiny a prosbou o další drobné úpravy. Paní Javoríková vše vyřešila bez problémů a zaslala v pořadí druhou kalkulaci, kde bylo již vše dle našich představ. Na tomto místě musím ještě uvést, že při osobním domlouvání celé objednávky, které probíhalo o několik měsíců dříve, paní Javoríková nešetřila ujišťováním, že při hromadných objednávkách se výsledná cena ještě sníží. Kde se tedy vzalo ono neúměrné cenové navýšení při první kalkulaci, to dodnes nechápu. Nakonec před pár dny (3 týdny před svatbou) provozovatelé zatelefonovali objednatelce hostiny s tím, že jim chata padá na hlavu a že je třeba okamžitě zahájit nezbytné rekonstrukce spojené s dočasným pozastavením podnikání. Nedalo nám to však a tak jsme paní Javoríkové zatelefonovali pod cizím jménem a pokusili se domluvit si na onen termín rezervaci rodinné večeře spojené s ubytováním. Paní Javoríková v telefonu nešetřila ochotou a vlídností. O problémech se stabilitou chaty nepadlo ani slovo. Jen z rozhovoru vyplynulo, že na Chatě Barborka je už smluvena soukromá uzavřená společnost, která s námi nemá nic společného. Takže nás provozovatelé defacto vyměnili za jiný lukrativnější obchod, přestože jsme již byli napevno smluveni.<br /> To je tedy naše zkušenost. Paní Javoríková společně s jejím přítelem nemají vůli k tomu jednat na rovinu. Místo toho svým zákazníkům nasazují neúměrné ceny, lžou jim a 3 týdny před konáním důležité akce jim za využití očividné nepravdy vypovídají spolupráci.<br /> Rozhodli jsme se v důsledku toho všeho jednat na rovinu a s paní Javoríkovou si pohovořit osobně. Do Chaty Barborka jsme se tedy vypravili celá rodina. Když jsme paní Javoríkovou konfrontovali se všemi fakty, jenom nejistě opakovala, že se nevejde do kalkulace. Dále byla naší přítomností zcela zaskočená a v překvapení nenalezla žádný argument, který by nebylo možné okamžitě vyvrátit poukázáním na nedostatečnost etického jednání. Řekli jsme narovinu, že o celé naší zkušenosti napíšeme negativní recenzi. Vypovědět službu dostatečně dopředu je za určitých podmínek v pořádku. Nicméně provést to v brzké době před konáním akce a ještě k tomu za využití lží o padající chalupě, navíc když je vše napevno smluveno, je zcela nepřípustné a podnikatel si takovéto jednání vůči zákazníkovi prostě nesmí dovolit.<br /> Nakonec ještě ten večer zatelefonoval přítel paní Javoríkové objednatelce služeb (která navíc vůbec nebyla u žádného z jednání přítomna, pouze přislíbila částečné financování) a vyhrožoval tím, že pokud se někde objeví nějaká recenze, pak on sám zná dobré právníky. Dále byl rozhořčen tím, že jsme si dovolili před hosty projevovat svou nespokojenost a nepřívětivé chování vůči jeho přítelkyni paní Javoríkové. Přitom během osobního rozhovoru nebyl vůbec přítomen a situaci nejspíše sledoval zpovzdálí.<br /> Taková je naše zkušenost. Prostředí krásné, jídlo také dobré, nicméně zopakuji pouze to, co jsem uvedl na začátku. Provozovatelé nemají nejmenší tušení o významu pojmu etika podnikání a o důležitosti vzájemně důvěrného vztahu mezi zákazníkem a poskytovatelem služby. Do budoucna jim přeji úspěch v podnikání, omezení jednacích praktik o takového nehezké techniky a celkově štěstí v oboru. Je co zlepšovat.<br /> <br /> Viktor Polák - ženich