Hodnocení - Penzion
Hosté (ne)doporučují
Žádný host restaurace Penzion zatím nedoporučil žádné jídlo ani nápoj.
Recenze hostů restaurace Penzion
Dnes jsme se zastavili na omrknutí nových soch Michaela Olšiaka - hříbků ... a zastavili na kávu na zahrádce a ... neskutečně zklamaní, poloprázdno, spíš prázdno a od obsazených stolů nespokojenost. Jídlo jim nosili pozdě a až po urgencích a nám sice kávu hned, ale marlenku a poháry po víc než 20 minutách a až po dotazu ... a prý kuchaři nestíhají ... hahaha, zmrzlina byla rozteklá. A brčko nedonesla servírka ani napotřetí. U vedlejšího stolu byli hodně rozladění - jídlo prý sice dobré, ale ta doba a byli to lufťáci, ti už nikdy nepřijdou. Určitě by se majitel - majitelka - měli zamyslet nad personálem, protože co jiného je může živit. Určitě ne obsluha, která donese na stůl a odchází z placu s prázdnýma rukama a přitom na stolech je nádobí po odejitých hostech. Popřípadě se zamyslet nad tím, jestli se ke svému personálu chovají slušně, když oni k své práci tak laxně. A ani x omluv nezabrání nespokojenosti zákazníka.
Dnes jsme se zastavili na omrknutí nových soch Michaela Olšiaka - hříbků ... a zastavili na kávu na zahrádce a ... neskutečně zklamaní, poloprázdno, spíš prázdno a od obsazených stolů nespokojenost. Jídlo jim nosili pozdě a až po urgencích a nám sice kávu hned, ale marlenku a poháry po víc než 20 minutách a až po dotazu ... a prý kuchaři nestíhají ... hahaha, zmrzlina byla rozteklá. A brčko nedonesla servírka ani napotřetí. U vedlejšího stolu byli hodně rozladění - jídlo prý sice dobré, ale ta doba a byli to lufťáci, ti už nikdy nepřijdou. Určitě by se majitel - majitelka - měli zamyslet nad personálem, protože co jiného je může živit. Určitě ne obsluha, která donese na stůl a odchází z placu s prázdnýma rukama a přitom na stolech je nádobí po odejitých hostech. Popřípadě se zamyslet nad tím, jestli se ke svému personálu chovají slušně, když oni k své práci tak laxně. A ani x omluv nezabrání nespokojenosti zákazníka.
Dnes jsme se zastavili na omrknutí nových soch Michaela Olšiaka - hříbků ... a zastavili na kávu na zahrádce a ... neskutečně zklamaní, poloprázdno, spíš prázdno a od obsazených stolů nespokojenost. Jídlo jim nosili pozdě a až po urgencích a nám sice kávu hned, ale marlenku a poháry po víc než 20 minutách a až po dotazu ... a prý kuchaři nestíhají ... hahaha, zmrzlina byla rozteklá. A brčko nedonesla servírka ani napotřetí. U vedlejšího stolu byli hodně rozladění - jídlo prý sice dobré, ale ta doba a byli to lufťáci, ti už nikdy nepřijdou. Určitě by se majitel - majitelka - měli zamyslet nad personálem, protože co jiného je může živit. Určitě ne obsluha, která donese na stůl a odchází z placu s prázdnýma rukama a přitom na stolech je nádobí po odejitých hostech. Popřípadě se zamyslet nad tím, jestli se ke svému personálu chovají slušně, když oni k své práci tak laxně. A ani x omluv nezabrání nespokojenosti zákazníka.
Dnes jsme se zastavili na omrknutí nových soch Michaela Olšiaka - hříbků ... a zastavili na kávu na zahrádce a ... neskutečně zklamaní, poloprázdno, spíš prázdno a od obsazených stolů nespokojenost. Jídlo jim nosili pozdě a až po urgencích a nám sice kávu hned, ale marlenku a poháry po víc než 20 minutách a až po dotazu ... a prý kuchaři nestíhají ... hahaha, zmrzlina byla rozteklá. A brčko nedonesla servírka ani napotřetí. U vedlejšího stolu byli hodně rozladění - jídlo prý sice dobré, ale ta doba a byli to lufťáci, ti už nikdy nepřijdou. Určitě by se majitel - majitelka - měli zamyslet nad personálem, protože co jiného je může živit. Určitě ne obsluha, která donese na stůl a odchází z placu s prázdnýma rukama a přitom na stolech je nádobí po odejitých hostech. Popřípadě se zamyslet nad tím, jestli se ke svému personálu chovají slušně, když oni k své práci tak laxně. A ani x omluv nezabrání nespokojenosti zákazníka.
Dnes jsme se zastavili na omrknutí nových soch Michaela Olšiaka - hříbků ... a zastavili na kávu na zahrádce a ... neskutečně zklamaní, poloprázdno, spíš prázdno a od obsazených stolů nespokojenost. Jídlo jim nosili pozdě a až po urgencích a nám sice kávu hned, ale marlenku a poháry po víc než 20 minutách a až po dotazu ... a prý kuchaři nestíhají ... hahaha, zmrzlina byla rozteklá. A brčko nedonesla servírka ani napotřetí. U vedlejšího stolu byli hodně rozladění - jídlo prý sice dobré, ale ta doba a byli to lufťáci, ti už nikdy nepřijdou. Určitě by se majitel - majitelka - měli zamyslet nad personálem, protože co jiného je může živit. Určitě ne obsluha, která donese na stůl a odchází z placu s prázdnýma rukama a přitom na stolech je nádobí po odejitých hostech. Popřípadě se zamyslet nad tím, jestli se ke svému personálu chovají slušně, když oni k své práci tak laxně. A ani x omluv nezabrání nespokojenosti zákazníka.
Dnes jsme se zastavili na omrknutí nových soch Michaela Olšiaka - hříbků ... a zastavili na kávu na zahrádce a ... neskutečně zklamaní, poloprázdno, spíš prázdno a od obsazených stolů nespokojenost. Jídlo jim nosili pozdě a až po urgencích a nám sice kávu hned, ale marlenku a poháry po víc než 20 minutách a až po dotazu ... a prý kuchaři nestíhají ... hahaha, zmrzlina byla rozteklá. A brčko nedonesla servírka ani napotřetí. U vedlejšího stolu byli hodně rozladění - jídlo prý sice dobré, ale ta doba a byli to lufťáci, ti už nikdy nepřijdou. Určitě by se majitel - majitelka - měli zamyslet nad personálem, protože co jiného je může živit. Určitě ne obsluha, která donese na stůl a odchází z placu s prázdnýma rukama a přitom na stolech je nádobí po odejitých hostech. Popřípadě se zamyslet nad tím, jestli se ke svému personálu chovají slušně, když oni k své práci tak laxně. A ani x omluv nezabrání nespokojenosti zákazníka.