Nejezto.cz » Hodnocení Restaurace Léta páně

Restaurace Léta páně
3.1
15

Hodnocení - Restaurace Léta páně

Hodnocení restaurace 15 hosty

Jídlo

Pití

Obsluha

Prostředí

   

Recenze hostů restaurace Restaurace Léta páně

23.08.2016 19:07 | PAVLÍNA

LÉTA PÁNĚ - Prostředí krásné, vystajlované, obsluha speciálně ,,mladá paní" velmi příjemná, milá. Ale, vše POKAZIL KUCHAŘ! Telecí steak velmi tuhý, že se nedal užvýkat, pečená brambora "Josper" tvrdá nedodělaná. Tuto přílohu jsme si dali 3 x a můžete hádat kolik brambor bylo v pořádku a kolik jich bylo NEDODĚLANÝCH. Ano, plný počet všechny tři k různým jídlům. Také pečená brambora s dýňovým pestem byla tuhá. To, že červená řepa glazovaná, byla tvrdá k nepozření, už vypadá, že se opakuji. Ale byly to takové špalky, které se nedaly pozřít. Žebro bylo velmi tučné, že půlka nebyla k jídlu (byl to spíše bůček) Domácí široké nudle s hříbky a vepřovou panenkou - tak i vepřová panenka v tomto jídle byla tuhá. Na druhou stranu smažený sýr byl v pořádku - to se mu povedlo.........<br /> Vedení by mělo zvážit jakého to mají v kuchyni profesionála. Zřejmě musí mít moc dobrý chrup (vaří-li i doma, jeho rodina již musí mít určitě vytrénované sanice)<br /> Na večeře chodíme dost často - na různá místa po celé Praze a okolí. Tím chci říci, že nějaké to srovnání tedy máme.<br /> Přestože je to nádherná lokace a exteriér i interiér NÁDHERNÝ díky KUCHAŘI se již jako platící hosté NEVRÁTÍME !!!!!!!!!!!!!!!

02.09.2015 19:07 | Eliška a Tomáš

Jsme pravidelnými návštěvníky restaurace Léta Páně, rádi bychom Vám poděkovali za pohodové okamžiky strávené v příjemném a čistém prostředí Vaší restaurace. Jsme vždy nadšeni obsluhou, které ani při maximálním vytížení nechybí vysoce profesionální a zároveň milý lidský přístup. Jídla jsou podle našich zkušeností chuťově na úrovni, doporučujeme uzené vepřové koleno z udírny s čerstvým křenem, hořčicí a feferonkovým salátem. Rádi se vracíme také kvůli bezkonkurenční kvalitě Plzeňského Prazdroje, široko daleko takovou výbornou Plzeň nikde netočí.

02.09.2015 19:07 | Eliška a Tomáš

Jsme pravidelnými návštěvníky restaurace Léta Páně, rádi bychom Vám poděkovali za pohodové okamžiky strávené v příjemném a čistém prostředí Vaší restaurace. Jsme vždy nadšeni obsluhou, které ani při maximálním vytížení nechybí vysoce profesionální a zároveň milý lidský přístup. Jídla jsou podle našich zkušeností chuťově na úrovni, doporučujeme uzené vepřové koleno z udírny s čerstvým křenem, hořčicí a feferonkovým salátem. Rádi se vracíme také kvůli bezkonkurenční kvalitě Plzeňského Prazdroje, široko daleko takovou výbornou Plzeň nikde netočí.

02.09.2015 19:07 | Eliška a Tomáš

Jsme pravidelnými návštěvníky restaurace Léta Páně, rádi bychom Vám poděkovali za pohodové okamžiky strávené v příjemném a čistém prostředí Vaší restaurace. Jsme vždy nadšeni obsluhou, které ani při maximálním vytížení nechybí vysoce profesionální a zároveň milý lidský přístup. Jídla jsou podle našich zkušeností chuťově na úrovni, doporučujeme uzené vepřové koleno z udírny s čerstvým křenem, hořčicí a feferonkovým salátem. Rádi se vracíme také kvůli bezkonkurenční kvalitě Plzeňského Prazdroje, široko daleko takovou výbornou Plzeň nikde netočí.

21.08.2015 17:05 | David

Hodnocení svatební hostiny a večerní svatební party:<br/><br/>Restauraci jsme si na svatbu vybrali pro hezké prostředí, které nepochybně nabízí ve svých interiérech i exteriérech. Také několik schůzek s provozními slibovalo bezproblémový průběh a kvalitní služby. Byl nám přislíben perfektní servis včetně minimálně jednoho profesionálního číšníka. <br/>Realita byla ale zcela odlišná!<br/>Po celou dobu, tedy cca od 11:00 až do noci, se svatbě o 60 hostech věnovali 2-3 brigádníci, kteří po většinu času stáli všichni za barem. Hosté si pro pití museli chodit sami na bar, na stolech se hromadilo špinavé nádobí, které bylo sklizeno až po přímém vybídnutí personálu některým z hostů svatby. Provozní p. Miroslav Balvín, byť byl v restauraci přítomen, se nás ani jednou za celou dobu nezeptal, zda je vše v pořádku, na místě se téměř nevyskytoval. I rozbíjení talířku, byť je písemně uvedeno, že má proběhnout s manažerem restaurace, se ujal brigádník. Maličkost, ale o něčem svědčí.<br/>V očekávání špičkových služeb jsme svolili k tomu, aby nám za nápoje byly účtovány ceny platné v restauraci (v jejich ceně je také započten servis - objednávka, naservírování a sklizení). Ve výsledku došlo k tomu, že restaurace nakoupila 2L balení nápojů Coca Cola a účtovala 100 ml á 13 Kč. Tedy jedna sklenka za 39 Kč, jedna láhev 2 L Coca Coly 260 Kč (při nákupní ceně 20 Kč je to krásná přirážka 1200% - kde to jsme?) - to vše bez servisu. Za 39 Kč přitom z jídelního lístku Léta Páně máte dostat 330 ml ve skle - tedy hodnotnější produkt, navíc s vyšším objemem. Džusy doléval personál do karaf a účtoval naprosto stejně! <br/>Stojí za připomenutí, že jen za pronájem sálu, ve kterém se svatba konala, je účtován poplatek 7 000 Kč. Zaplatíte tedy místo, nápoje vás vyjdou ještě dráž než v restauraci a k tomu nedostanete žádný nebo jen mizerný servis - skvělý obchod pro restauraci, oči pro pláč pro svatebčany. Snad mají v restauraci radost, jak na to vyzráli a moc je nemrzí, že lidem znepříjemňují jejich nejkrásnější den. Díky patří všem hostům, kteří si nestěžovali přímo na místě a maximálně s odstupem upozornili, že to zde opravdu nebylo to pravé ořechové. <br/><br/>Ještě k hodnocení jídla - hostina i raut jsou průměrné. Kvality jídel v restauraci bohužel nedosahují. Vyloženě nepovedená byla snad jen vysušená vepřová panenka, ke které si polovina hostů musela doobjednávat šťávu. <br/>

21.08.2015 17:05 | David

Hodnocení svatební hostiny a večerní svatební party:<br/><br/>Restauraci jsme si na svatbu vybrali pro hezké prostředí, které nepochybně nabízí ve svých interiérech i exteriérech. Také několik schůzek s provozními slibovalo bezproblémový průběh a kvalitní služby. Byl nám přislíben perfektní servis včetně minimálně jednoho profesionálního číšníka. <br/>Realita byla ale zcela odlišná!<br/>Po celou dobu, tedy cca od 11:00 až do noci, se svatbě o 60 hostech věnovali 2-3 brigádníci, kteří po většinu času stáli všichni za barem. Hosté si pro pití museli chodit sami na bar, na stolech se hromadilo špinavé nádobí, které bylo sklizeno až po přímém vybídnutí personálu některým z hostů svatby. Provozní p. Miroslav Balvín, byť byl v restauraci přítomen, se nás ani jednou za celou dobu nezeptal, zda je vše v pořádku, na místě se téměř nevyskytoval. I rozbíjení talířku, byť je písemně uvedeno, že má proběhnout s manažerem restaurace, se ujal brigádník. Maličkost, ale o něčem svědčí.<br/>V očekávání špičkových služeb jsme svolili k tomu, aby nám za nápoje byly účtovány ceny platné v restauraci (v jejich ceně je také započten servis - objednávka, naservírování a sklizení). Ve výsledku došlo k tomu, že restaurace nakoupila 2L balení nápojů Coca Cola a účtovala 100 ml á 13 Kč. Tedy jedna sklenka za 39 Kč, jedna láhev 2 L Coca Coly 260 Kč (při nákupní ceně 20 Kč je to krásná přirážka 1200% - kde to jsme?) - to vše bez servisu. Za 39 Kč přitom z jídelního lístku Léta Páně máte dostat 330 ml ve skle - tedy hodnotnější produkt, navíc s vyšším objemem. Džusy doléval personál do karaf a účtoval naprosto stejně! <br/>Stojí za připomenutí, že jen za pronájem sálu, ve kterém se svatba konala, je účtován poplatek 7 000 Kč. Zaplatíte tedy místo, nápoje vás vyjdou ještě dráž než v restauraci a k tomu nedostanete žádný nebo jen mizerný servis - skvělý obchod pro restauraci, oči pro pláč pro svatebčany. Snad mají v restauraci radost, jak na to vyzráli a moc je nemrzí, že lidem znepříjemňují jejich nejkrásnější den. Díky patří všem hostům, kteří si nestěžovali přímo na místě a maximálně s odstupem upozornili, že to zde opravdu nebylo to pravé ořechové. <br/><br/>Ještě k hodnocení jídla - hostina i raut jsou průměrné. Kvality jídel v restauraci bohužel nedosahují. Vyloženě nepovedená byla snad jen vysušená vepřová panenka, ke které si polovina hostů musela doobjednávat šťávu. <br/>

21.08.2015 17:05 | David

Hodnocení svatební hostiny a večerní svatební party:<br/><br/>Restauraci jsme si na svatbu vybrali pro hezké prostředí, které nepochybně nabízí ve svých interiérech i exteriérech. Také několik schůzek s provozními slibovalo bezproblémový průběh a kvalitní služby. Byl nám přislíben perfektní servis včetně minimálně jednoho profesionálního číšníka. <br/>Realita byla ale zcela odlišná!<br/>Po celou dobu, tedy cca od 11:00 až do noci, se svatbě o 60 hostech věnovali 2-3 brigádníci, kteří po většinu času stáli všichni za barem. Hosté si pro pití museli chodit sami na bar, na stolech se hromadilo špinavé nádobí, které bylo sklizeno až po přímém vybídnutí personálu některým z hostů svatby. Provozní p. Miroslav Balvín, byť byl v restauraci přítomen, se nás ani jednou za celou dobu nezeptal, zda je vše v pořádku, na místě se téměř nevyskytoval. I rozbíjení talířku, byť je písemně uvedeno, že má proběhnout s manažerem restaurace, se ujal brigádník. Maličkost, ale o něčem svědčí.<br/>V očekávání špičkových služeb jsme svolili k tomu, aby nám za nápoje byly účtovány ceny platné v restauraci (v jejich ceně je také započten servis - objednávka, naservírování a sklizení). Ve výsledku došlo k tomu, že restaurace nakoupila 2L balení nápojů Coca Cola a účtovala 100 ml á 13 Kč. Tedy jedna sklenka za 39 Kč, jedna láhev 2 L Coca Coly 260 Kč (při nákupní ceně 20 Kč je to krásná přirážka 1200% - kde to jsme?) - to vše bez servisu. Za 39 Kč přitom z jídelního lístku Léta Páně máte dostat 330 ml ve skle - tedy hodnotnější produkt, navíc s vyšším objemem. Džusy doléval personál do karaf a účtoval naprosto stejně! <br/>Stojí za připomenutí, že jen za pronájem sálu, ve kterém se svatba konala, je účtován poplatek 7 000 Kč. Zaplatíte tedy místo, nápoje vás vyjdou ještě dráž než v restauraci a k tomu nedostanete žádný nebo jen mizerný servis - skvělý obchod pro restauraci, oči pro pláč pro svatebčany. Snad mají v restauraci radost, jak na to vyzráli a moc je nemrzí, že lidem znepříjemňují jejich nejkrásnější den. Díky patří všem hostům, kteří si nestěžovali přímo na místě a maximálně s odstupem upozornili, že to zde opravdu nebylo to pravé ořechové. <br/><br/>Ještě k hodnocení jídla - hostina i raut jsou průměrné. Kvality jídel v restauraci bohužel nedosahují. Vyloženě nepovedená byla snad jen vysušená vepřová panenka, ke které si polovina hostů musela doobjednávat šťávu. <br/>

21.08.2015 17:05 | David

Hodnocení svatební hostiny a večerní svatební party:<br/><br/>Restauraci jsme si na svatbu vybrali pro hezké prostředí, které nepochybně nabízí ve svých interiérech i exteriérech. Také několik schůzek s provozními slibovalo bezproblémový průběh a kvalitní služby. Byl nám přislíben perfektní servis včetně minimálně jednoho profesionálního číšníka. <br/>Realita byla ale zcela odlišná!<br/>Po celou dobu, tedy cca od 11:00 až do noci, se svatbě o 60 hostech věnovali 2-3 brigádníci, kteří po většinu času stáli všichni za barem. Hosté si pro pití museli chodit sami na bar, na stolech se hromadilo špinavé nádobí, které bylo sklizeno až po přímém vybídnutí personálu některým z hostů svatby. Provozní p. Miroslav Balvín, byť byl v restauraci přítomen, se nás ani jednou za celou dobu nezeptal, zda je vše v pořádku, na místě se téměř nevyskytoval. I rozbíjení talířku, byť je písemně uvedeno, že má proběhnout s manažerem restaurace, se ujal brigádník. Maličkost, ale o něčem svědčí.<br/>V očekávání špičkových služeb jsme svolili k tomu, aby nám za nápoje byly účtovány ceny platné v restauraci (v jejich ceně je také započten servis - objednávka, naservírování a sklizení). Ve výsledku došlo k tomu, že restaurace nakoupila 2L balení nápojů Coca Cola a účtovala 100 ml á 13 Kč. Tedy jedna sklenka za 39 Kč, jedna láhev 2 L Coca Coly 260 Kč (při nákupní ceně 20 Kč je to krásná přirážka 1200% - kde to jsme?) - to vše bez servisu. Za 39 Kč přitom z jídelního lístku Léta Páně máte dostat 330 ml ve skle - tedy hodnotnější produkt, navíc s vyšším objemem. Džusy doléval personál do karaf a účtoval naprosto stejně! <br/>Stojí za připomenutí, že jen za pronájem sálu, ve kterém se svatba konala, je účtován poplatek 7 000 Kč. Zaplatíte tedy místo, nápoje vás vyjdou ještě dráž než v restauraci a k tomu nedostanete žádný nebo jen mizerný servis - skvělý obchod pro restauraci, oči pro pláč pro svatebčany. Snad mají v restauraci radost, jak na to vyzráli a moc je nemrzí, že lidem znepříjemňují jejich nejkrásnější den. Díky patří všem hostům, kteří si nestěžovali přímo na místě a maximálně s odstupem upozornili, že to zde opravdu nebylo to pravé ořechové. <br/><br/>Ještě k hodnocení jídla - hostina i raut jsou průměrné. Kvality jídel v restauraci bohužel nedosahují. Vyloženě nepovedená byla snad jen vysušená vepřová panenka, ke které si polovina hostů musela doobjednávat šťávu. <br/>

21.08.2015 17:05 | David

Hodnocení svatební hostiny a večerní svatební party:<br/><br/>Restauraci jsme si na svatbu vybrali pro hezké prostředí, které nepochybně nabízí ve svých interiérech i exteriérech. Také několik schůzek s provozními slibovalo bezproblémový průběh a kvalitní služby. Byl nám přislíben perfektní servis včetně minimálně jednoho profesionálního číšníka. <br/>Realita byla ale zcela odlišná!<br/>Po celou dobu, tedy cca od 11:00 až do noci, se svatbě o 60 hostech věnovali 2-3 brigádníci, kteří po většinu času stáli všichni za barem. Hosté si pro pití museli chodit sami na bar, na stolech se hromadilo špinavé nádobí, které bylo sklizeno až po přímém vybídnutí personálu některým z hostů svatby. Provozní p. Miroslav Balvín, byť byl v restauraci přítomen, se nás ani jednou za celou dobu nezeptal, zda je vše v pořádku, na místě se téměř nevyskytoval. I rozbíjení talířku, byť je písemně uvedeno, že má proběhnout s manažerem restaurace, se ujal brigádník. Maličkost, ale o něčem svědčí.<br/>V očekávání špičkových služeb jsme svolili k tomu, aby nám za nápoje byly účtovány ceny platné v restauraci (v jejich ceně je také započten servis - objednávka, naservírování a sklizení). Ve výsledku došlo k tomu, že restaurace nakoupila 2L balení nápojů Coca Cola a účtovala 100 ml á 13 Kč. Tedy jedna sklenka za 39 Kč, jedna láhev 2 L Coca Coly 260 Kč (při nákupní ceně 20 Kč je to krásná přirážka 1200% - kde to jsme?) - to vše bez servisu. Za 39 Kč přitom z jídelního lístku Léta Páně máte dostat 330 ml ve skle - tedy hodnotnější produkt, navíc s vyšším objemem. Džusy doléval personál do karaf a účtoval naprosto stejně! <br/>Stojí za připomenutí, že jen za pronájem sálu, ve kterém se svatba konala, je účtován poplatek 7 000 Kč. Zaplatíte tedy místo, nápoje vás vyjdou ještě dráž než v restauraci a k tomu nedostanete žádný nebo jen mizerný servis - skvělý obchod pro restauraci, oči pro pláč pro svatebčany. Snad mají v restauraci radost, jak na to vyzráli a moc je nemrzí, že lidem znepříjemňují jejich nejkrásnější den. Díky patří všem hostům, kteří si nestěžovali přímo na místě a maximálně s odstupem upozornili, že to zde opravdu nebylo to pravé ořechové. <br/><br/>Ještě k hodnocení jídla - hostina i raut jsou průměrné. Kvality jídel v restauraci bohužel nedosahují. Vyloženě nepovedená byla snad jen vysušená vepřová panenka, ke které si polovina hostů musela doobjednávat šťávu. <br/>

21.08.2015 17:05 | David

Hodnocení svatební hostiny a večerní svatební party:<br/><br/>Restauraci jsme si na svatbu vybrali pro hezké prostředí, které nepochybně nabízí ve svých interiérech i exteriérech. Také několik schůzek s provozními slibovalo bezproblémový průběh a kvalitní služby. Byl nám přislíben perfektní servis včetně minimálně jednoho profesionálního číšníka. <br/>Realita byla ale zcela odlišná!<br/>Po celou dobu, tedy cca od 11:00 až do noci, se svatbě o 60 hostech věnovali 2-3 brigádníci, kteří po většinu času stáli všichni za barem. Hosté si pro pití museli chodit sami na bar, na stolech se hromadilo špinavé nádobí, které bylo sklizeno až po přímém vybídnutí personálu některým z hostů svatby. Provozní p. Miroslav Balvín, byť byl v restauraci přítomen, se nás ani jednou za celou dobu nezeptal, zda je vše v pořádku, na místě se téměř nevyskytoval. I rozbíjení talířku, byť je písemně uvedeno, že má proběhnout s manažerem restaurace, se ujal brigádník. Maličkost, ale o něčem svědčí.<br/>V očekávání špičkových služeb jsme svolili k tomu, aby nám za nápoje byly účtovány ceny platné v restauraci (v jejich ceně je také započten servis - objednávka, naservírování a sklizení). Ve výsledku došlo k tomu, že restaurace nakoupila 2L balení nápojů Coca Cola a účtovala 100 ml á 13 Kč. Tedy jedna sklenka za 39 Kč, jedna láhev 2 L Coca Coly 260 Kč (při nákupní ceně 20 Kč je to krásná přirážka 1200% - kde to jsme?) - to vše bez servisu. Za 39 Kč přitom z jídelního lístku Léta Páně máte dostat 330 ml ve skle - tedy hodnotnější produkt, navíc s vyšším objemem. Džusy doléval personál do karaf a účtoval naprosto stejně! <br/>Stojí za připomenutí, že jen za pronájem sálu, ve kterém se svatba konala, je účtován poplatek 7 000 Kč. Zaplatíte tedy místo, nápoje vás vyjdou ještě dráž než v restauraci a k tomu nedostanete žádný nebo jen mizerný servis - skvělý obchod pro restauraci, oči pro pláč pro svatebčany. Snad mají v restauraci radost, jak na to vyzráli a moc je nemrzí, že lidem znepříjemňují jejich nejkrásnější den. Díky patří všem hostům, kteří si nestěžovali přímo na místě a maximálně s odstupem upozornili, že to zde opravdu nebylo to pravé ořechové. <br/><br/>Ještě k hodnocení jídla - hostina i raut jsou průměrné. Kvality jídel v restauraci bohužel nedosahují. Vyloženě nepovedená byla snad jen vysušená vepřová panenka, ke které si polovina hostů musela doobjednávat šťávu. <br/>

03.08.2015 19:07 | Martin Novak

Jsme pravidelnými návštěvníky restaurace Léta Páně, rádi bychom Vám poděkovali za pohodové okamžiky strávené v příjemném a čistém prostředí Vaší restaurace. Jsme vždy nadšeni obsluhou, které ani při maximálním vytížení nechybí vysoce profesionální a zároveň milý lidský přístup. Jídla jsou podle našich zkušeností chuťově na úrovni, doporučujeme Tagliatu z hovězí svíčkové s česnekovou bagetou. Rádi se vracíme také kvůli bezkonkurenční kvalitě Plzeňského Prazdroje, široko daleko takovou výbornou Plzeň nikde netočí.

02.12.2014 17:05 | Yannick

1.12.2014 jsme měli předem objednanou pečenou kachnu,zelí,knedlíky.Obsluha dobrá ale kuchař zřejmě bez kontroly nadřízených.Kachna bez chuti,nedopečená,gumová!Toto by se nemělo vyskytnout,obzvlášť již při tolika prodaných voucherů na toto jídlo !

01.05.2014 19:07 | Marek

Byl jsem tu s manželkou asi před dvěma lety na kafe. Už při čekání nás pobavil nápis na tabuli před dětskou atrakcí "Nevztupovat v obuvy!" Při placení těchto dvou položek měl číšník problém spočítat částku. Po asi minutě si odešel pro kalkulačku. :-) Kafe průměrné, kvalitu jídla hodnotit nemůžeme, ale asi bychom tam příště nešli.

24.06.2013 19:07 | Hana Nejedlá

21.6. 2013 měla moje dcera svatbu v restauraci Léta páně. Touto cestou moc děkuji celému personálu za úžasnou obsluhu a jídlo na kterém jsme si všichni opravdu pochutnali.DÍKY

26.04.2013 13:01 | Pavel Vehovský

Musím napsat mé zkušenosti, protože jsou jenom kladné.,a to jsem chodíme dost často.Zrovna včera jsme zavítali na kolech, zahrádka praskala ve švech, dali jsme si pivko a vykoštěné kuřátko.. a paráda Prostředí nádherné, jídlo moc dobré a personál všímavý....Na zahrádce velké stoly i pro bandu cyklistů...takže naše výlety končíme pravidelně tam. Pro děti točená zmrzlina..trampolína a .takže jen tak dále..určitě mě tady baví i různé víkendové akce, už jsem byl na sushi, na velikonočním menu a chystáme se i na stračeny.a že není někdo spokojený může být...hodně záleží na lidech a přístupu a když se něco nepovede, vždycky se dá rozumně domluvit...nikdo není dokonalý...ale snaha se cení...takže jen tak dále a nenechte se ....už se těším na další novinky, protože tady se jede dál....a to je dobře, protože daleko široko nemáte konkurenci.

06.03.2013 09:09 | Jan

První kritická připomínka na těchto stránkách je již rok stará. Z toho, že se v restauraci nic moc nezměnilo se zdá, že majitelům je situace lhostejná. Než docela hezkou hospodu kvůli špatnému jídlu definitivně "odepíši", ještě jeden pokus o nápravu: Byl jsem v rámci rodiny pozván na kachnu. Nebylo to ono, nejspíš proto že kachna byla zakoupena v internetové akci a za tu cenu pořádné jídlo být ani nemůže. Klidně bych zaplatil dvoj i trojnásobek akční ceny, kdyby: Kachna nebyla bílá, ale vypečená do zlatova, byl na ní kmín, maso šlo lépe od kosti, porce byla na větším talíři, z porcované kachny byly odstraněny drobné kosti, bylo si čím omastit knedlíky, bylo více zelí a bylo si v čem opláchnou nebo čím otřít prsty, protože jak známo vzit drůbež do rukou se nevylučuje. Personál byl zdvořilý, ale chladný. Akční nabídky tohoto druhu nejsou dobré řešení.

18.02.2013 03:03 | František

Byl jsem v této restauraci opakovaně cca po roce a vždy jsme byli plně spokojeni. Naposledy to bylo zrovna na sv. Valentýna, kachna v pekáči byla čerstvě upečená, tři druhy knedlíků velice chutné, dva druhy zelí také neměly chybu. Jídlo bylo servírováno v čase přesně podle objednávky, číšník se nám věnoval už od vstupu do restaurace a osobně nás uvedl ke stolu. Vzápětí donesl objednané pití, pivo Master bylo vzorně ošetřené "jako křen". Nebylo co bychom mohli vytknout, jen nám nezapálil svíčku na stole, jinak absolutní spokojenost.

30.01.2013 13:01 | Tereza

Bohužel musím souhlasit s ostatními recenzemi. Na to,jaké "jméno" restaurace má,jsme byli s manželem velice nespokojení. Chodíme okolo často na procházky s pejskem. Než se nás personál ujme,trvá to kolikrát 10 minut. Špinavé stoly,neochota. Strašné. S prominutím i ten obyčejný nakládaný hermelín nestál za nic. Ceny v poměru ke kvalitě naprosto otřesné! Stavíme se tam občas na pivo při procházce,ale to je opravdu tak všechno. K jídlu si tam už nikdy nic nedáme.

18.11.2012 16:04 | Petr

Byli jsme zde na jejich Svatomartinské "hodovačce". Bylo nás 6 (měli jsme rezervaci, takže mohli očekávat, co si asi dáme na jejich hodovačce), každý jsme si objednali půlku husokachny. to co jsme dostali byl výsměch. Maso bylo ohřáté nejspíš z předešlého dne (bylo tuhé, okoralé, kuže scrvklá), jedno z mas bylo dokonce studené. Kachny děláme doma docela často, takže víme, jak maso vypadá, když se druhý den ohřeje v mikrovlnce - přesně tak, jak nám ho naservírovali zde (na to se ale do restaurace nechodí, že? :) )Knedlíky jsme měli studené všichni. Zelí bylo OK. Když jsme na konci řekli obsluze, že jídlo bylo jen ohřívané, tak nám řekli: "jooo, to jste měli přijít včera, to bylo čerstvé". Co na tohle má člověk říct? :( Snad se dočkáme doby, kdy si budou restaurace vážit svých zákazníků. Této restauraci se vyhněte velkým obloukem, jinak se v české gastronomii nic nezmění!

03.10.2012 22:10 | Jenda

Rád bych přidal NEGATIVNÍ zkušenost s tímto podnikem…<br /> Polévky jsme vrátili vlažné k dohřátí, jedna se nám vrátila trochu teplejší, druhá stejná, možná studenější… O kvalitě STAROČESKÉ kulajdy a její chuti plné octa nechť se pak přesvědčí každý sám…<br /> Došlo na objednání hlavního chodu- z nabídky se jednalo o dvě z těch nejdražších jídel na lístku- <br /> Panenka a tzv. Počernický mix gril… Nu a měli jsme hned hodinku času, vyplněnou čekáním s prázdným půllitrem piva- slečně servírce jsem prázdný půllitr ukázal a za chvíli mi pivo přinesl číšník… Po 15 minutách přináší servírka pivo, kteréí již mám od kolegy… Snad nějaký šum v personálu… Ne, ne, naprostá neinformovanost a zájem… Ta samá servírka začne ještě s kolegou nad hosty leštit zrcadla a žádá je, aby si PŘESEDLI!!!!!!<br /> Nicméně, hodinka uběhla jako voda a nám na stole přistálo něco bombastického- alespoň to je zřejmě záměr kuchaře- nebo co to tam vlastně v kuchyni mají… Hlavně OHROMIT!<br /> Povedlo se.. Olbřímí prkénko s hákem, na kterém se bimbaly papriky a něco, jako sušené kousky masa.. Po přivonění a hlavně ochutnání hovězího hužvovitého kousku jsem pochopil, že dál jíst nebudu, protože maso smrdělo jako z popelnice, nebo jako když ho necháte zasmrádnout den dva někde na sluníčku- prostě hnus… Manželka měla vysušenou panenku bez chuti- a zaplať bůh i bez zápachu.. Upozornil jsem obsluhu, co zrovna leštila zrcadla, na tento hrubý nedostatek- prý mi někoho zavolají.. Nutno říci, že číšník, který přišel, byl slušný a když si k masu přivoněl a ušklíbl se nad jeho vábnou nevůní uznal, že je to NEPOŽIVATELNÉ a nabídl kompenzaci v podobě stejného jídla.. Po mém odmítnutí nabízel panáčka či kafe… UFFF!<br /> Chuť na vše mě v ten okamžik přešla, dal jsem si jen pivo- které mi, jako jediné, v tomto podniku chutnalo…<br /> Číšník mi Mix nezapočítal a i na panenku byla sleva.. A doplnil slovy, že ne každé jídlo je tu tak špatné… Ale nevím- co si tak dnes čtu po tomto gurmánském zážitku recenze na netu, tak mám pocit, že Léta Páně mají svá léta za sebou…<br />

22.09.2012 00:12 | Michal

Chování číšníků a kvalita jídla je katastrofa. Evidentně vaří z mrazáku

03.09.2012 12:12 | Jarda

Ano mají krásné prostředí, ale obsluha je katastrofální, pomalá a nosí zbitečně talířů na jednou takže mě slečna polila. Losos byl absolutně vysušenej a na polední menu jsme čekali hodinu

21.03.2012 13:01 | Maria

Slavila jsem tam narozeniny a jsem velice nespokojena. Souhlasim s predchozim nazorem, ze restaurace zachranuje krasne prostredi, jinak jsme cekali 1,5 hod (!) na jidlo, kdyz nakonec prinesly salaty, jeden z nich byl pripaleny (nam ho vymenily), porce male, chutove - nic moc (pritel vari lepe) a drahe. Nejhorsi ale byla obsluha, nevadilo, ze spletly nam jidla a dodaly prilohy, ktere jsme neobjednavaly (ok, muze se stat, jsme byli 8 lidi), ale to, ze cisnici byli moc neuctivy. To vsehno jsem rekla managerovi, ktery bez komantaru udelal nam slevu,stejne jsme zaplatily 2500 Kc a odesly sklamane... Doporucila bych tam jit slunecnim dnem na pivo, ale v zadnem pripade nedavat si zadne jidla!



Náměty a připomínky

Váš návrh či připomínka